Corona Update

Aan alle Kam-Lung leden en geïnteresseerden,

Het blijft een hele rare situatie op het moment. Wij waren vorige week, net als velen, met stomheid geslagen toen we vernamen dat sportscholen pas in september open mochten. We hadden ons helemaal ingesteld op 21-05 weer open! Juist in deze tijd waar sporten zo belangrijk is, zowel voor het fysieke welzijn als mentale weerbaarheid van de mens, mogen wij niet gaan starten. Het sporten is juist en deel van de oplossing, maar daar schijnt de overheid toch anders over te denken.

Wij zijn het uiteraard niet mee eens en hebben vorige week een brandbrief naar de gemeente geschreven. Vrijdag zijn we gebeld en als het goed is stond dit onderwerp gisteren bij de wethouder op de agenda. Wij pleiten toch voor eerder opening met in acht neming van alle maatregelen. Juist in de fitnesszaal is dit goed te regelen.

Wij krijgen deze week hierover terugkoppeling en zullen de leden dan informeren.

Wij willen hierbij ook iedereen bedanken voor hun steun. Er wordt toch betaald ondanks het feit dat we geen diensten kunnen leveren, terwijl dit voor iedereen toch een hele moeilijke tijd is. Zonder leden kunnen we immers niet aan de nodige verplichtingen voldoen en kunnen we niet meer voortbestaan. Dus nogmaals onze hartelijke dank hiervoor.
Inmiddels mogen groepslessen wel weer gegeven worden, maar dan buiten.

De on line lessen zullen dan ook stoppen deze week en we gaan bij mooi weer buiten trainen.
Voor de jeugd is dat reeds gestart afgelopen maandag.
Het voorlopige schema ziet er als volgt uit:

Maandag: 18.00-19.00 uur: Jeugd muay thai
dinsdag : 19.00-20.00 uur : Total Body Workout
woensdag: 19.00-20.00 uur: Kung Fu
donderdag: 19.00-20.00 uur: bootcamp
19.00-20.00 uur: Special Combat
vrijdag: 19.00-20.00 uur: Thaiboksen algemeen
zondag: 11.00-12.00 uur : Kung fu
12.00-13.00 uur: Special Combat

LET OP!! Aanmelden voor de les (via mail, app of telefonisch) bij Sijou of sifu is verplicht! Deelname zonder aanmelding is niet mogelijk.

Uiteraard moeten de richtlijnen vanuit de RIVM in acht worden genomen. De algemene richtlijnen zijn:

– Houd altijd 1,5 meter afstand (13 jaar en ouder)
– Schud geen handen
– Hoest/nies in je elleboog en gebruik papieren zakdoekjes
– Raak je gezicht niet aan
Voor het sporten zijn er ook richtlijnen opgesteld om de veiligheid te waarborgen:
– Blijf thuis als je je verkouden bent of niet lekker voelt
– Kleed je thuis om
– Neem eigen spullen mee! Er kan geen spullen geleend worden op de sportschool.
– Ga naar het toilet voor vertrek
– Niet eerder dan 10 minuten voor de training aanwezig bij de trainingslocatie.
– Kom met eigen vervoer
– Neem zelf wat te drinken mee en laat niemand anders meedrinken
– Het is niet de bedoeling dat ouders blijven kijken.
– Houd je aan de wegmarkering als deze aanwezig is
– Ga direct na de training naar huis
– Thuis douchen

Met vriendelijke groet,

Sijou